Bernard to znovu rozjel ve velkém stylu. Marná sláva, žádný z tuzemských pivovarů to neumí tak jako ten Standův.

Rozvážné kampaně ve stylu Pivo jako šperk a S čistou hlavou vystřídaly odvážnější Proti europivu a Svět se zbláznil. S jídlem roste chuť a tak prostě musela přijít odvážnější akce. Bernard v květnu 2017 zabalancoval takříkajíc na hraně. Ať si kdo chce co chce říká, kampaň Bernardova rotující pípa v pin-up retro stylu byla přesně mířenou provokací. Už když ji kreativci připravovali, určitě věděli, co se stane.

Pin-up girls pózují u půllitru piva s nápisem Nefiltrovaná 10 či Nefiltrovaná 11… ještě podpořila dívka tmavé pleti u Černé laviny, a snědá „pinapka“ u Polotmavé 12. To kdyby náhodou první výstřel minul, byl v zásobníku připraven i druhý, ale… nebylo ho třeba. Feministky zabraly na první dobrou. Je docela jedno, zda fandíte té či oné straně, ve výsledku musíte smeknout.

Cílovou skupinou totiž rozhodně nebyly členky feministických hnutí. Ty se tak pouze zasloužili o to, aby se o kampani mluvilo, aby se šířila a aby právě u cílové skupiny získávala stále více bodů. Nakonec bez nich, by nevznikl ani tento článek.

Pověstnou třešinkou na dortu je nesouhlasné vyjádření majitelky studia Butterflies&Hurricanes (ilustrace pin-upek pro kampaň), Michaely Thomas, která se svým názorem majitele pivovaru údajně konfrontovala. Geniální!

To by ale nebyl Bernard, kdyby to tímto skončilo.

Rozvířená hladina se přeci nemusí začít ihned uklidňovat. Kampaň Bernardova rotující pípa tak byla obohacena o Feminist edition.

Otázka na závěr se přímo nabízí. Ustál to pivovar Bernard i tentokrát, nebo už se dostal za hranice vkusu?